Färglagda döda celler

Ficki var här ikväll. Vi tittade på en massa avsnitt av Jersey Shore och cuddlade. Hon tonade mitt hår också, kände att det var på tiden. (Varning, en alltför lång utläggning om mitt hår med tillhörande bilder kommer nu. Du rekomenderas att hoppa till slutet av detta inlägg. Eller bara fortsätta läsa och njuta av Photobooth-bilder där jag ler som en tok)

Såhär såg mitt hår ut i september ungefär:



Och den senaste tiden har det sett ut såhär:




Nu ser det ut såhär. Mörkare, lite kallare färgnyans. Lite mer jämnt också. Jag är nöjd.


Imorgon är det inflyttningsfest med tema huvudbonad som gäller. Jag känner mig taggad. Får försöka att läsa lite också eftersom jag glömde bort det lite idag. Duktig heltidsstudent.
Borde sova nu men ser nog en film istället. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0