This is Halloween!This is Halloween!This is Halloween!


Så igår firades det Halloween. Jag skulle egentligen ha klätt ut mig till vampyr först men tänderna failade så jag fick vara nån form av 20-tals mordoffer (har "blod på ryggen och armarna som inte syns här). Vi hade förfest i korridoren, det var grymt! Kunde därför ta lite bilder med systemkameran också vilket alltid är uppskattat. Det blev dock lite stökigt och ganska kladdigt på golvet men det får det va värt. Efter förfesten stack vi till Byttan men väl där blev jag snabbt ganska trött tråkigt nog. Dansade och tittade på folks fina utklädnader men fick avsluta kvällen hyfsat tidigt med lite nattamat och sen stupa i säng. Här kommer en massa bilder ifrån början av kvällen i alla fall.


Filmade en del också som jag nog ska klippa ihop tills imorgon, är mest en massa dans på mitt rum till Glee m.m men det kan ju vara underhållande. Något som också är lite underhållande är en bild på ur jag såg ut när jag kom hem efter Byttan. Peruken var inte riktigt så välkammad längre och av någon anledning ser jag gråtfärdig ut.

Nu ska jag sova. Imorgon är det fotografering till tidningsomslaget, yay. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0