Två dygn i Nybro

I lördags vaknade jag vid tolvtiden, väldigt bakis och jävlig. Låg och vilade och kollade på Bones tills klockan fyra ungefär och sen tog jag mig samman och tog tåget ut till Ficki i Nybro. Vi påbörjade sedan ett underbart slött två dygns pass av filmtittande, lasagneätande, wordfeudspelande och allmänt mysande. Det var precis vad jag behövde.

Vi såg 5 filmer jag inte sett innan och snabbt sammanfattat; Transformers 3 - bra, men för lång. Bridesmaids - rolig. Friends with benefits - helt ok, dåligt slut. Tangled - bra, lite överskattad men mysig. Pirates 4 - för lååååååång. och jag hängde inte riktigt med i handlingen, inte så bra film alltså.

Slutade med att jag stannade två nätter istället för en, så jag fick åka direkt från Nybro till skolan nu i morse. Sjukt värt.







Kommentarer
Postat av: Raso

Blåanus <3 fattar inte hur du inte kunde vinna

2011-10-04 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0