Plädipläd



Jag har köpt världens bästa mysigaste varmaste mjukaste finaste ulligaste gulligaste underbaraste filt. Eller nej, pläd heter det tydligen. Pappa hade fått en i julklapp och jag ville ha en likadan så jag leta genom hela internetet och hittade den till slut. Hämtade den idag i ett stort fint paket på posten. Älskar den! Kommer ta med den till skolan, knyta den runt halsen som en mantel och bara mysa runt. Den är seriöst som en kram i tygform. Fast det gör inte ens den rättvisa, för detta kan inte vara tyg. Detta är snarare änglahår som vävts samman med enhörningspäls. Magiskt.

Sitter inrullad i den iallafall och skriver på världens tråkigaste och mest oinspirerade manus någonsin (skulle skriva något utifrån en bild på några ungar som går ut från en fotbollsplan). Plöh. Men plädis hjälper till lite, skriver åtminstone fortfarande på manusjäkeln.

Nu ska jag sova och spendera lite mer kvalitetstid med pläden. Raouwr. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0