Återfunnet

Jag håller för tillfället på att sätta ihop ett fotoalbum med bilder från förra året och snubblade över några som jag tog till mitt projektarbete i trean. En hel drös med RAW-filer där jag inte redigerat eller konverterat alla. Så jag började fixa med några för att ha med i albumet och insåg du hur kul jag tyckte det var. Har inte känt mig så entusiastisk vad det gäller fotografering den senaste tiden men nu blev jag inspirerad igen! Synd att jag inte har min trogna modell-syrra här uppe i Kalmar bara, får väl tvinga nån annan att ställa upp eller få upp henne hit antar jag.

Här är tre av bilderna jag upptäckte iallafall. Ge gärna lite respons.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0