Festligheter

Hej. Just nu sitter jag och är lite nervös inför första riktiga skoldagen som är imorgon. Nu veckan som har gott så har vi bara haft inspark, det vill säga fest hela tiden. I fredags hade vi sittning med studentföreningen och igår var det Garden Party med alla andra studentföreningar. Jag och Ficki dokumenterade lite fina bilder i Photobooth.
Turkosa och fina innan Meskalinsittningen;






Slog i huvudet ganska rejält den kvällen så morgonen efter hade jag ordentligt ont, är fortfarande lite svullen runt kindbenet..



När vi cyklade hem efter Garden Partyt ösregnade det så vi var helt dyngsura när vi kom tillbaka till lägenheten;


Men vi var glada ändå för vi hade haft väldigt roligt och umgåtts med våra grymma nya klasskamrater.


Det har varit fullt ös, medvetlös nu i några dagar men det kommer vara lite lugnare veckan som kommer. Skolan drar igång. Men det ska fortfarande hinnas med en pubrunda med ingenjörerna samt avslutningscermoni när vi äntligen slutar vara nollor och blir officiellt ettor.

Nu ska jag glo Avatar avsnitt och sen försöka sova.
Oh ah Meskalin, säg oh ah Meskalin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0