It begins

Just nu sitter jag på mitt rum i studentkorridoren. Har varit i Småland i två-tre dagar nu men har hållt på och fytta in saker och fixat och sovit hos mormor innan. Inatt är första natten jag kommer sova på rummet. Var och köpte lite mat innan men kom sen på att jag inte har någon kastrull....så ska nog bara göra någon varm macka eller något.
Imorgon kommer Ficki, kommer bli trångt men bra. Är lite trist att vara helt ensam. Och sen på måndag börjar insparken vilket förhoppningsvis blir awesome. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, är lite halvseg just nu.
Ska försöka få ihop en liten visningsfilm av mitt boende imorgon om vädret är okej, ska bli kul att inviga Premiere Pro på den här datorn.
det var väl det... ja. det var det. Mitt mest genomarbetade och uttänkta inlägg någonsin. b-bye.

Kommentarer
Postat av: amanda

HOPPAS DET BLIR ASKALAS :DD

2011-08-20 @ 23:27:37
URL: http://paradiscirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0