The longest day

Hur kan klockan bara vara två?! Jag har duschat och päst och kollat youtube klipp för evigt och hon är bara två...
Det är ett helt nytt sätt att leva för mig nu när jag går upp klockan sex för att jobba på förmiddagarna. Man hinner med så mycket på en dag när man inte sover till halv tolv. Tror jag ska måla mina naglar på något komplicerat sätt, eller se en riktigt lång film. Emmaboda på tisdag ju, kan inte dagarna skynda sig lite så jag kan åka nån gång?

Det här är ett väldigt osammanhängande blogginlägg
Rubriken är samma som namnet på ett Dawsons Creek avsnitt förresten.

hej då

Kommentarer
Postat av: jennifer,

hejhå,

jag lycades lösa andra dagens lilla gåta & heter RainMahogany87. längtar som attans tills sidan öppnar.

2011-08-04 @ 23:14:48
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

har jag sett för mycket dawsons creek om jag kände igen rubriken direkt? :)

2011-08-05 @ 00:12:25
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0