Kroppkakehelg

I helgen har jag varit och hälsat på släkten på mammas sida.

Först var jag och mina kusiner hemma hos mormor och gjorde kroppkakor. Så himla gott, och nu vet jag nästan hur man gör dem så kanske ska testa att göra det själv någon gång.








Sen åkte vi vidare hem till min moster och morbror. Där fanns en jättesöt hund och vi tillbringade eftermiddagen med att slagga vid teveaparater och datorer.




Väl hemma på rummet igen tog jag tag i lite plugg. Kom faktiskt in i det ganska bra idag men har fortfarande många timmar kvar innan jag känner mig redo för tentan på fredag.


Nu måste jag verkligen verkligen sova. God natt.

Och vad är grejen med att blogg.se gör bilderna gröntonade och typ minskar kontrasten? Väldigt mystiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

gör kroppkakor!! göööööööööör gööööööööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-26 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0