Glad.







Idag är jag glad. Sådär obekymrat, sprudlande jäkla glad. När jag cyklade hem ifrån bibblan efter 4 timmars plugg, med en påse thaimat i cykelkorgen och vackra Kalmar runt omkring mig så kom jag på mig själv med att sitta och le värsta jätte-leende. Tänk glad smiley, den man skriver med kolon och stort d.

Allt rullar på så bra nu, jag börjar komma till ro och känna mig hemma här. Jag hoppas bara att den här glädjeenergin håller i sig ett tag, gärna hela veckan så att jag är peppad när jag skriver tenta på fredag.

Och förklaring till bilderna. Thaimat, förklarar sig själv. Kalmar är fint i kvällssol. Jag har ett nytt nagellack, det är jettefint. Och vad är ett blogginlägg utan egobilder?

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Nej, herregud vad fint. Jag smälter. Så himla glad jag blev. Tack du, underbara fina! Verkligen, jag blev så himla glad! Ska också läsa din blogg, och förrensten om det är du på bilderna så är du jättesöt! kram på dig underbara!

ps. jag tänker ha tålamod<3

2011-09-27 @ 23:46:04
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0