Fotografering

Några av mina favoritbilder från fotograferingen jag gjorde med min syster och hennes kompis Linn. Har inte riktigt bestämt mig för vilken stil jag ska ha på redigeringen än så har testat några olika. Jag är väldigt nöjd med några av dem och framförallt känns det skönt att fota lite "på riktigt" igen. Var länge sen sist.
Nu i kväll håller jag på att flyttpacka det sista. I morgon kör nämligen jag (i sällskap av syrran) upp till Kalmar för terminen. Ska bli riktigt jäkla skönt. Jag har ju ny lägenhet så ska försöka få upp lite bilder på den så snart jag ställt i ordning lite. Och så är det med det. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh gillar twiggy och tå-bilden mest. tå-bilden? jaaaaaa alltså när hon står på tårna alltså.....

2012-08-18 @ 20:48:54
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0