Ett så fan-jävla-tastiskt liv.

Jag kan inte sova. Har haft svårt med det flera nätter i rad nu. Det är alltid något jag ligger och grubblar frustrerat över tills klockan är långt efter 02:00. Tidigare i veckan var det bristen på intervjuperson (till personporträtt, deadline i morgon) men det löste sig i dag. Men så fort en sak verkar gå vägen går något annat i graven. Skrev ju i förra inlägget att jag troligen skulle få ut min kraschade dator på försäkringen. Det verkar inte så troligt längre. Är alltså datorlös until further notice och sjukt bunden till skolans datorsal. Jag trodde att jag skulle få spendera lite färre timmar i LNU's lokaler under den här kursen men nej, så fel jag hade.Försöker förlika mig med att jag med stor sannolikhet kommer behöva köpa en ny dator. En annan billigare dator som jag varken vill ha och eller har pengar till. Fan-jävla-tastiskt.Tycker i för sig att jag borde fattat nu. Jag kan inte ha fina saker. Kan knappt va i möblerade rum. Får ta lärdom av detta och påbörja mitt nya teknofobiska eremitliv snart. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag då säkert lyckas sätta eld på min kåta, av misstag fälla alla träd i skogen och ta kol på ett helt ekosystem. Det är ett sånt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0