En onsdagskväll

Hejhej! 
Jag har bestämt mig för att det är kul att vardagsblogga igen och kommer därför berätta lite om vad jag gjort ikväll.
 
Kom hem från skolan vid tretiden och gjorde inte ett skit i några timmar. Åt en macka kanske. Sen bytte jag om till myskläder och gjorde mig redo för lite radiosändning.
 
Behövde bara traska några få meter i eftersom min radiosändarkompis Tobbe var snäll nog att skjutsa mig till skolan. Och under några få meter är snölandskapet ganska tolerabelt, nästan fint, men mest av allt vill jag att det smälter bort nu.
 
Sändasända radio med Elin och Tobbe. Vi sänder vårt filmprogram "Popcorn" varannan onsdag klockan 21-22. Tyvärr är det uppehåll i en massa veckor nu när vi har praktik men det går att lyssna på gamla poddade avsnitt på radioshore.se. (Där går det även att lyssna på mitt andra program, "Kulturkrock") Ikväll i Popcorn pratade vi om svenskar i Hollywood och lite kärleksfilmer inför Alla Hjärtansdag.
 
Avslutade kvällen med att frossa lite och se på Bones. En kombination jag egentligen inte rekommenderar för det är alltid så äckligt i Bones. Alltså riktigt äckligt, typ stympade kroppar och fallande inälvor och sånt. Aptitlikt. 
 
Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0