Elfte februari tjugohundratretton

 
Bilden är ett Shutters Photography-alster som aldrig publicerades. Temat var "superhjältar" men av olika anledningar så valde vi att hoppa över den veckan. Det här va min snabba tolkning iallafall.
 
Nu för tiden så leker vi webbtidningsredaktion i skolan. Skriver lite reportage, gör bildspel och webbteve och sådär. Det är inte så givande som jag trodde det skulle vara. Känns som TV/Radio-kurserna vi hade i höstas fast lite mindre seriöst. Dessutom så har vi redan barskrapat varenda reportageuppslag i den här stan så det börjar bli lite dåligt med fantasi nu. Men det är bara att fortsätta på. Har fotat lite streetstyle och följt med bakom kulisserna på P4 Kalmar åtminstone.
 
Är en hel del annat jag måste stöka undan innan helgen, då jag åker till London med syster och mor. Och tre dagar efter att jag kommer hem därifrån ska jag upp till Stockholm för några veckors praktik på Kamera&Bild. Snackade med chefsredaktören idag och jag tror att det kan bli riktigt jäkla roligt. Ska bli kul att se vår huvudstad en längre tid också, har inte varit där sen jag var 10 år ung. Så det är vad som händer just nu. Over and out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0