Återanvända inläggsmaterial?

Idag har jag gjort en till ruta till mitt lapptäcke. Eftersom jag lagt ner flera timmar på att göra "We are the Harry Potter generation"-schablonen så tyckte jag att jag kunde använda den mer än en gång iallafall, fast denna gången med svart text. Det blev väl tjusigt.

Tittade på Star Trek samtidigt, har sett den säkert 5 gånger nu. Precis så där lagom spännande och bra för att ha i bakgrunden och titta upp på imellanåt (bra musik också, gör ifyllningen av bokstäver väldigt dramatisk).

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, försöka komma på någon mer applikation till lapptäcket kanske. Och definitivt se mer film. Det är en sån dag.


(detta är typ en blandingen mellan två tidigare inlägg, lapptäcke+harry potter)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0