Anti-zzzzzZZZZZzzzzz

Jag kan inte sova. Ligger och funderar för mycket. Kom på att det är så himla konstigt att jag är här, bara att jag inte tänker på det så ofta. Och då menar jag här som här i Kalmar, inte här i Universum (vill inte ens börja tänka på det för då kommer jag aldrig kunna sova). Av någon anledning började jag tänka på sorgliga scener i filmer också. Låg och blev tårögd av att tänka på typ när Frodo lämnar Sam i Grey Havens i slutet av Konungens Återkomst. Eller bara tanken på att Fred dör i Dödsrelikerna. Fred Weasley fucking dör. Och Dobby. Och Tonks och Lupin. Gaaaaaaaah. Ledsen_tjej_92.
Tänkte på att jag varit här i drygt två månader nu. Det känns som mycket mycket längre, nollningen var ju sekel sen..... Så himla konstigt, men också väldigt bra. Längtar tills julen börjar, vill köpa pynt och klappar.
och nuu börjar det här blogginlägget gå utför. Dravel dravel. Sommarprat. Jisch, tycker bäst om välformulerade och smarta inlägg egentligen. Men vad kan man begära? klockan är halv två.
Ska ge det där att sova ett försök igen. Sov gott. Mig själv. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0