Onsdagsdravel.


Idag har jag läsdag. Ska försöka komma på någon bra idé till InDesign-uppgiften som ska lämnas in på fredag samt plugga lite till tentan. Men just nu kollar jag efter biljett till Karlskrona och lyssnar på min senaste random spellista på repeat.

Vår uppgift under lektionen igår var att göra ett visitkort. Såklart så skulle jag visa mig på styva linan och använda vektorgrafik på mitt, en vektoriserad bild av en symaskin närmare bestämt.
Tid lagd på att vektorisera: 5 timmar. Tid lagd på design av visitkort: 20 min. Efter 3 timmars arbete kändes det som en sjukt dum grej att göra men när allt var färdigt... Värt.







Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så dumt att du lägger in photoboothbilden när du är så söt på den första.

2011-10-19 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0