Avslutningscermoni


Igår var det äntligen dags att övergå från nolla till etta, att få kasta av sig sitt fula nolleband och bli universitetsstudent på riktigt. Cermonin hölls mitt i Kalmar i en lokal på Larmtorget, det var prisutdelningar och trubadurer. Väldans trevligt var det, fast lite trist nu utan banden för då ser man ju inte direkt vilka som tillhör den bästa föreningen (aka; de som är värda att lära känna...).

Men kvällen var awesome, fick träffa Ficki en stund vilket verkligen var på tiden. Vi drack tequila och dansade. Eller, jag drack tequila och Ficki spottade ut sin på mina skor och sen kollade jag på när hon dansade.. Härligt var det iallafall, och jag är väldigt nöjd med mitt val av skola. Går med ett helt gäng riktigt sköna personer och kommer helt klart ha 3 roliga och givande år här i Kalmar.

Bilderna där uppe är ifrån min en-mans-förfest innan cermonin, den var också awesome. Ska nog fortsätta med det.
Nu ska jag blanda ihop lite dipp till mina chips och titta på någon film.
Eller ICarly (...).  God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0