Relevant rubrik som sammanfattar innehållet på ett korrekt, koncist och gärna lite klatschigt sätt.

Så här sitter jag just nu. Det är så förbaskat jäkla kallt i mitt rum, undrar när hyresvärden tycker det är kallt nog att köra igång elementen?


Jag är lite småirriterad just nu. Dels för det är kallt, hatar kyla. Dels för att jag är trött, men jag är alltid trött så jag antar att jag i förlängningen alltid är lite småirriterad? Men mest småirriterad är jag för att vi hade föreläsning från 9.00-16.00 idag på något som hade tagit ca. 40 minuter att läsa på själv hemma.


Nejmen titta, "Spelregler för Press, TV och Radio". Här står ju precis allt som vi gick igenom idag, ganska ordgrant dessutom. Och om jag hade fått vara hemma och läsa på detta istället för att få det uppläst för mig så hade jag sluppit 2,5 timmars meningslös rast (läs; lärarens rökpaus) och en halvtimmes genomgång av det vi gick igenom igår (som vi redan fått upprepat för oss 3 ggr under gårdagen).

Nåväl, jag fick röra på mig lite iallafall. Och vara lite social. Och vara utomhus en stund? Det kändes lite märkligt, så ljust och friskt..


Kommentarer
Postat av: frida

Haha, reporter är grym. MEN jag håller med DEJ fullt, fy fan va onödigt med 2.5h rast aka rökpaus. Heeelt otroligt. Man hade ju fan kunnat kört ihop föreläsningen på HÖGST halva tiden! ^^ Hon är som hon är den dära!

2011-09-13 @ 20:20:28
URL: http://fridahelgessons.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo, rätt val gjorde du nog. Man behövde säkert vara där typ en kvart innan eller något... men vem hade kunnat tro det?



Det är väl kul med rast? Fast vi har nog haft rast för hela kursen nu ;)

2011-09-13 @ 22:26:21
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0