Alla hjärtans dag

Hejhej. Idag är det alla hjärtans dag. Något som flickorna i min korridor verkligen tagit till fasta på. Har nämligen möts av följande, på olika platser runt om i korridoren:
Tablettask, gissar att det är från Stina. tack!


Gelehjärtan. Antagligen från Evelina, eftersom hon argt slet upp min dörren och kastade ett på mig när jag inte varit i köket och uppmärksammat det tidigare under dagen. Tack ändå, din jäkla mysfitta.


Fin lapp. Kunde ha försökt att ta äran för den här och sagt att det var jag som skrivit och satt upp dem. Men så är inte fallet. Ganska tydligt att det är från den andra Mikaelan i korridoren. Tack!


Mer godis. Gissar att detta är ifrån Simone, eller så har någon av de andra varit dubbelt så snäll. Tack, från vem det nu än är.


Då kan man ju undra vad har jag bidragit med för gullig alla hjärtans dag pryl då?
Jo jag slog på stort.


  • Lämnade kvar odiskad disk i köket i cirkus 14 timmar.
  • Dumpade hela korridorsfamiljen för att gå på restaurang med några andra vänner
  • Köpte glass! Till mig själv.



Nu ska jag se nån Oskarsnominerad film och sticka. Ensam, inlåst på mitt rum. Den perfekta alla hjärtans dag <3

Kommentarer
Postat av: amanda

sååååååå glad jag blir :D:D:D tycker du också tar fina bilder, men VARFAN ÄROM????? mycket i skolan kansche??

2012-03-04 @ 20:30:38
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se/
Postat av: taina

Sööööööt tjaaaaaaaaj <3

2012-03-06 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0