En massa bra radio.

Kom precis hem ifrån skolan. Vi har sänt radio, andra avsnittet! Det gick ganska okej. Eller, jag failade rätt mycket med tekniken. Glömde stänga av micarna under låten, var sjukt otajt med att matcha ihop jinglar och musik och prat och var över huvudtaget lite off. Men snacket gick bra! Vi pratade om festivaler och vilken dialekt som är bäst. Det är väldans kul det här med radio, och det hade varit ännu roligare om fler lyssnade så gå in på radioshore.se nästa torsdag klockan 20.00 och lyssna.

Ligger i sängen med Plädis och datorn på magen. Är helt slutkörd. Dricker en kopp te och lyssnar på Ligga med P3 som tar upp #homoriot som trendat ett tag på Twitter. Det är jättebra, men lite hemskt också, så mycket man inte visste hände och så mycket man inte tänker på att man själv gör. Så lyssna på det också.

Jag och mina bästa vänner, Plädis och Lappis. Imorgon träffar jag två av mina bästa mänskliga vänner, Elias och Ficki. God Natt.

Kommentarer
Postat av: tovis

kan man lyssna i efterhand? totally missat

2012-02-05 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0