Kulturkrock

Jag ska börja sända radio. Jag, Annika, Tina och Malin. Var på stormöte för Radio Shore (Linnéuniveristetets studentradio) i kväll. Trodde att det bara skulle vara ett allmänt informationsmöte men sen helt plötsligt är det bestämt att vi ska börja sända. Programmet heter för tillfället Kulturkrock och vi börjar sända nästa vecka på torsdag klockan 20.00. Varje vecka hela denna terminen. Vad tusan hände?! Är redan nervös, så här en dryg vecka i förväg. Men det kommer bli snorroligt och det ska nog fixa sig. Det kan bli fel och det ska bli fel. Så om någon på att höra min stakande, skånska stämma babbla på om film och vad vi nu kommer prata om så går det att lyssna på programmet på 98,6 eller http://radioshore.se/

Kommentarer
Postat av: tovis

OM jag ska!!

2012-01-24 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0