Uppdatering

Evelina klagar på att jag aldrig bloggar längre. Så nu gör jag det. Ha! "Alla hjärtans dag"-inlägget är inte det nyaste längre, så det så.
Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om. Har påbörjat rätts- och förvaltnings journalistik kursen nu. Det är ganska intressant ändå, men svårt. Har varit en vecka i Italien och åkt skidor, massa roligt. Har umgåtts en hel massa med mina Kalmar-vänner och korridorsfamilj. Har shoppat alldeles för mycket. Särskilt film.

Här visar jag upp vilka jag köpt de senaste veckorna!

GIF animations generator gifup.com
Kulkul. Har sänt lite radio också, ni kommer väl ihåg att lyssna varje torsdag klockan 20.00 på radioshore.se??
Jaaaa. Det var ungefär det för nu. Ska försöka komma igång med att blogga lite oftare i alla fall. Och fota lite mer också. Lägger kanske upp ett inlägg med bilder sen, när jag orkat redigera om de till "bloggformat". Just det! Såg färdigt Friday Night Lights i kväll. Det är en jättebra serie, se den.
Nu ska jag sova med plädis och en tråkig bok. God natt!

NÖJD NU EVE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0