Eremit, ide, nånting

Jag har gått i ide för några dagar. Tittat på övermycket film. Börjat titta på Community. Gått i pyjamas hela dagarna och rullat runt på min skrivbordsstol när jag behövt röra mig.
Men idag kändes det som jag iallafall kunde anstränga mig nog för att duscha. Dåligt beslut då jag fick en stickande känslan i baksidan av armen (triceps?) så fort vattnet nuddade den. Efter lite vridningar och vändningar hittade jag detta:
What the fudge?! Jag vet att jag har lite blåmärken på benen efter att ha snubblat någon gång på festen i lördags men detta? Ser ut som jag rivit mig på något samtidigt som jag slagit i det vilket resulterat i både djupt rivsår samt blåmärken. Jättemärkligt att jag inte märkt det förut, har verkligen inte känt/sett det förrän idag? Det får väl förbli ett mysterium, som verkar stanna för evigt eftersom rivsåret var ganska djupt. Kanske får ett häftigt ärr eller något. Blir så förbryllad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0