Ge mig sommar!

Jag älskar julen och har inget emot vintern. Har dock inte kommit in i världens mest juliga tillstånd än och nu ikväll är jag ännu längre ifrån det. Jag, Malin och Tina satt och pratade om sommaren. Som vi förhoppningsvis ska spendera på Gotland. Eller Malin och Tina ska helt säkert och jag ska försöka jobba ihop pengar och joina dem sen. Kommer bli såå bra. Men nu har jag bara sån sjuk sommarabstinens istället för julkänsla. Inte så bra. Får dunka in lite mer julkänsla imorgon. Då ska vi äta julbord och redigera studiobilder. Och Elias kommer hit och bor hos mig i helgen, yaaaay! Bästa helgen på länge. Detta blev. Stakigt. Och konstigt. Och osammanhängande. Men jag är trött. Ok? God. Natt.

Kommentarer
Postat av: Lii

helt rätt. dunka in julkänslan idag istället. o dunka gärna in lite åt mig också, ok?

2011-12-16 @ 08:51:43
URL: http://liial.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0