Hejsan.

Detta är en ny blogg. Min gamla går att hitta på mikkamagnusson.blogg.se. Jag kände för att börja om på nytt med den här nya bloggen. Den ska vara mer inriktad på mitt skapande och min inspiration, därav namnet "Dear Scrapbook". Jag har en scrapbook/sketchbok/anteckningsbok där jag samlar mina idéer, tidningsurklipp och bra citat. Hade tänkt att den här bloggen skulle vara något motsvarande. Jag är väldigt intresserad av att sy, se film och fotografera så en hel del sådant kommer dyka upp här.

Jag kommer ha en del personlig vardag också, eftersom jag förhoppningsvis kommer flytta hemifrån i höst och de här hemma vill vara uppdaterade om vad jag håller på med.

Nåväl. Det kommer väl börja trilla in inlägg så småningom. Hoppas någon finner det intessant. Kram!

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0