Feleton


Jag är hemma i Skåne nu. Det är fint. Jag har kört bil och pratat teveserier med min syster och kollat på soffor med mamma. Jag har även hunnit med en tur till tandläkaren och dragit ut en tand, vilket inte var så farligt faktiskt. Och det var ganska underhållande eftersom jag var bedövad i halva munnen i två timmar efteråt, det kittlades och jag kunde inte kontrollera saliverandet (hej psykologi A!) ur ena mungipan. Fräscht. Ska komma ihåg och dokumentera det nästa gång.

Här hemma väntade också min nya telefon, en HTC av nån modell jag inte kommer ihåg just nu. Jag har haft en LG tidigare och därför vant mig vid deras märkliga och buggiga menysystem så den här nya telefonen är en utmaning för mig. Allt går jättesnabbt och touchskärmen funkar och man kan vara på facebook och sånt med den, så high-tech. Fast för tillfället så fungerar den mest som spelkonsol för mig. Jag heter mikkamagnusson på Wordfeud om någon vill möta mig (jag är ganska medioker) och mitt nuvarande rekord på Fruitninja är 220 (acceptabelt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0