KNA, Kräng och Orup.

Jag har varit i Karlskrona över helgen och hälsat på Elias. Vi klippte ihop det sista till Emmabodafilmen så förhoppningsvis kommer den postas på deras facebook någon gång nästa vecka, hoppas alla andra blir nöjda men vi var det i alla fall. Förutom att klippa film så drack vi 4 flaskor Pepsi, åt en massa glass och såg på Avatar, Super och Splice.

Nu ikväll så träffade jag först Johanna en liten stund (vi skulle egentligen på någon modevisningsgrej men Johanna hade tagit fel på datum, sånt som händer). Och sen efter det så fixade jag, Tina och Malin ihop en rejäl bytta med marrängsviss och tittade på Rio.

En massa film och en massa krängande av sötsaker alltså, underbart.
Imorgon är det tenta, mindre underbart.
Jag fick den här tshirten av Elias som han hade gjort på Pride, super-underbart.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0