Från Kanada till Kalmar


Idag har jag pluggat i fyra timmar på biblioteket med Malin, Cissi och Annika. Det var jättebra, känner ganska säker inför tentan nu. Det här ska jag nog klara av. När jag kom hem så möttes jag av en massa reklam i brevlådan men också en avi från posten. Av avsändaren att döma så tror jag att det är filmpostrarna jag beställt som kommit fram! Hade nästan gett upp hoppet om dem, det kändes ju ganska risky att skicka ett stort rör med ömtåligt innehåll hela vägen från Kanada hit. Men det verkar som att de kommit fram, underbart. Visar imorgon vilka det är.

Och jag gjorde värsta ambitiösa maten ikväll. Kyckling-wraps. Eller det blev kalkon-wraps för jag hade tydligen tagit fel i affären men det blev gott ändå. Vågade mig på mammas mozzarellasås också, och lyckades faktiskt ganska bra, kändes nästan som hemma.

Bara en dag kvar innan tentan, sen ska jag ha den slöaste skönaste helgen någonsin. Längtar.
God Kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin som inte är din syster

Mikael hihihi.

2011-09-28 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0