Red Letter Media recensioner



Jag tycker väldigt mycket om Star Wars. Jag gillar de äldre filmerna mest (episod 4-6) men har ändå tyckt att de nyare (episod 1-3) är bra de med. Men sen jag såg dessa recensionerna av prequel-filmerna gjorda av Red Letter Media så kan jag aldrig se på dem på samma sätt längre, jag kommer bara ihåg alla saker som inte går ihop och alla menlösa karaktärer. Recensionerna är så jäkla roliga, även om det är lite i det längsta laget (men de går i stort sätt igenom varenda scen i varenda film).

Se dem om du inte gillar Episod 1-3. Eller bara vill skratta. Eller bara har två-tre timmar över och är sugen på Star Wars-rants.

Star Wars Episod I: Phantom Menace

Star Wars Episod 2: Attack of the Clones

Star Wars Episod 3: Revenge of the Sith



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0