Fotoförberedelser

I morgon har jag planerat in en fotografering med systern och hennes kompis. Här ovan är vår inspirationsboard. Kommer va ganska mycket sextiotalskänsla och bilderna ska antagligen göras svartvita i redigeringen. Ska bli väldigt roligt. Jag har inte gjort en planerad konceptuell fotografering på väääldigt länge.

Är hemmahemma i Skåne i drygt en vecka till så jag ska försöka uttnyttja tiden så mycket som möjligt. Och med det menar jag att jag ska njuta av mammas mat, syrrans sällskap och vardagsrummets komfort...

Uppdaterar säkerligen i morgon med resultatet av fotograferingen. Förhoppningsvis blir det lika bra som jag förväntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0