Hemma.

Jag är tillbaka i Kalmar nu. Har hunnit handla och laga lite mat samt skickat in en färdig hemtenta. Var nästan nöjd med den faktiskt, vilket nog innebär att jag får U på den... Men ska inte tänka på det nu, är bara glad att jag är färdig med den. Började på riktigt i förrgår liksom. Min framförhållning är verkligen sämst. Det är något som har blivit sämre och sämre hela tiden sen jag började på LNU och nu funkar det verkligen inte. Måste lära mig lite självdisciplin och planering om jag ska klara av detta programmet.
Har två föreläsningar denna veckan. Och förutom det har jag inplanerat frosseri på Thai Silk med Tina och en tur till Hässleholm för Andrés födelsedagsfest. Inte jättestressig vecka med andra ord. Ska försöka få iväg lite bilder till studenttidningen också i och för sig. Gaaaah, har sämst minne och intalar mig själv att jag aldrig har något att göra när jag egentligen har jättemycket. Blablabla.
Ska sticka lite nu och sen försöka somna i någorlunda bra tid (har somnat klockan 03:00 den senaste veckan så det kan bli en utmaning). Har faktiskt kommit rätt långt på min halsduk, den är nog färdig i maj eller något.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0