Vad är detta för måndag egentligen?

Ny kurs idag. TV/Video I. Känns kul, har knappt gjort någon film alls sen studenten för 6 månader sen så jag har faktiskt saknat det lite. Peppar extra mycket inför det individuella gestaltningsmomentet. Och på tal om gestaltning. Vår lärare utalar det G-staltning, allt ingen "j" utan ett "g". Geestaltning. Låter inte så hemskt va? Jo för fy fan vad jobbigt det är. Känns som en spik i hjärnan varje gång han säger det, vilket är ofta. g-stalning. g-staltning. g-staltning. Höll på att avlida.

Annars är det regningt och jäkligt och jag var i skolan klockan 9.00 när vi tydligen började 11.00. Men jag är ändå på bra humör? Så märkligt och olikt mig att inte bli bitter för några få motgångar. Framsteg verkligen. Kan bero på att vi ska ut ikväll på "välkommen tillbaka"-studentkalas. Roligt, roligt. Tar med mig kameran också, dels för att ta bilder men framförallt som en säkerhet så att jag inte blir för full. Av tidigare erfarenheter så tar jag det lite lugnt så fort det är med.

Nu blire lite Korv Stroganoff. Och Friday Night Lights, min nya besatthet. Och justja! Sjukt intressant. Jag har färgat håret lite igen. Det syns inte så bra på bild men jag tycker att det är snormörkt. Men fint ändå. Och kolla bara, jag ansträngde mig och tog en bild med systemkameran. Vad är det för fel på mig idag? Inte bitter och inte lat. Vart är världen på väg...


Kommentarer
Postat av: tinaaa

finafina <3

2012-01-17 @ 23:04:29
URL: http://thatsmycool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0