wä wä wä

Jag har varit på jättekonstigt humör den senaste tiden. Kännes mest för att antingen ligga i sängen hela dagen och halvslumra eller dricka en himla massa vin och vara uppe hela natten. Är minst av allt intresserad av att göra de skoluppgifter vi har denna veckan. Orkar inte vara kreativ eller produktiv. Plööh, är väl bara trött och lat egentligen. Men den kommande turen till Elias med Ficki i helgen kommer nog få mig på bättre humör, Eias har tydligen lärt sig blanda cocktails och jag är i stort behov av en massa Ficki-kramar. Och helgen efter det bär det av till Italien för att åka skidor med familjen. Längtar ganska så fruktansvärt mycket. Längtar efter min syster och komma ifrån Kalmar ett tag. Vad deppigt allt detta låter, det är egentligen inte det. Är inte på topp bara.
Men allt är inte kass! Vi alla i korridoren firade Mikaela i onsdags med restaurangbesök, ostbricka och en tur till Lilla Klubben. Väldigt trevligt. Sedan sände vi radio i torsdags, också väldigt trevligt. Sen en rolig hemmafest på fredagen och en gigantisk, överambitiös frukost med alla i korridoren i söndags. Så allt är inte förlorat. Behöver bara bli pepp på skolan igen så kommer det lösa sig. Tagga tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0