Det feta studentlivet

Sitter denna fredagkväll hemma och stickar och dricker pepsi. Och lyssnar på studentradio och ska snart slå på fjärde installationen i Mission Impossible-quadrologin. Anledningen till denna stillsamma syllessättning är att jag är helt slutkörd efter veckans filmarbete. Min grupp fick ju U på vår förra kortfilm men nu har vi gjort en ny! Den blev klar i dag och vi är faktiskt väldigt nöjda med den. Men jäklar vad tid och kraft det har tagit, ångestladdade veckor har det minst sagt varit. Men nu är det klart och det känns som det varit värt det. Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av filmen. Här har ni den! Bambarabaaaaaam, jag ger er "Distans: en film om närhet"!


Kommentarer
Postat av: amanda

vilken fin :DDD

2012-03-30 @ 22:11:37
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat mikkilito! ^^

2012-03-31 @ 03:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0