Grävande journalistik

Gräver i Gustav Fridolin förflutna. Vet nu hans gymnasiebetyg, högskoleprovsresultat, personnummer, släktträd m.m. Lite creepy men roligt, borde kanske jobba som släktforskare eller detektiv...
Finns även en Ingrid och en Ruth men vi kan inte placera vilken av dem som är farmor respektive mormor. Vet även var syskonen bor. Och Maries hund heter Bengan!

I morgon ska vi filma igen, går då in på 16de timmen av filmning.... Ett tips, få aldrig U på en kortfilm. Är så himla trött på det nu och sitter och väntar och försöker få tag på folk och organisera allt, usch. Det gör dessutom att jag känner mig skakig och stressad hela tiden för jag kan inte låta bli att oroa mig för filmjäveln. Ge mig helg nu, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0