Halvbitter

Usch, i dag var ingen bra dag alls. Först hade vi genomgång av hur man skriver brottmålstexter (hah, skrev nästan målbrottstexter först. Det hade varit en mycket roligare typ av artikel tror jag). Och sen fick vi ut två domar som vi skulle skriva om, en stöld och ett fall av djurplågeri. Det är egentligen inte översvårt att skriva såna texter men i dag bara gick det inte, gaah. Är bara en sån dag. Kan bero lite på att jag precis börjat spela Draw Something och var en smula distraherad också i och för sig. (Jag heter MikkaMagnusson, utmana!).

Men det var inte det som gjorde mig halvbitter. Nej, anledningen var att jag fick U i Video I. Ett stort, fett äckligt U. Vi fick nämligen inte vår 5-minuter långa kortfilm godkänd. Hade en viss aning om det eftersom jag förstod att läraren inte var vårt största fan när vi visade den, men ändå! Så himla tradigt att se det svart på vitt och veta att vi måste göra om det. Kommer ta så mycket kraft och tid som borde läggas på den nuvarande kursen i stället. Orkar inte. Trodde jag bara skulle flyga genom Video-kursen. Vilket jag egentligen borde göra då jag redan läst Rörlig Bild i 2 år på gymnasiet. Men nääänäää, så lätt ska det inte gå. Bitter. Butter.

Har samlat mig lite nu i alla fall. Var ganska djupt nergrävd i ångestgropen tidigare idag men efter en tvåtimmar lång powernap och lite mat känns det bättre. Ska inte grubbla mer över det i kväll, får ta tag i det ordentlig imorgon istället. Nu ska jag spela lite mer Drawsome, lyssna på radioshore, kanske sticka lite på halsduken så att den blir färdig nångång och sen avsluta med ett avsnitt av BigBrother. Gött. God natt.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad handlade filmen om????????? och varför fick ni U? :((((((((

2012-03-07 @ 21:27:33
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0