Vårkänslor

Det är verkligen vår nu. När jag skulle i väg och fota tidigare så fick jag en smärre chock när jag kom utanför dörren. Så märkligt att 14grader kan kännas så himla varmt. Men det är härligt, blir glad bara av att cykla en runda i solen, ljusterapi är verkligen effektivt. Jag skulle i vilket fall i väg till Saluhallen och fota lite till Linnew (studenttidningen jag är medarbetare på). Det gick bra och snabbt, alltid härligt att fota människor med fotogeniq och det är svårt att misslyckas med bilder på fin mat.

Vill helst bara sitta och pilla med de bildera (+ de andra jag tagit till det kommande numret) hela eftermiddagen. Men jag borde egentligen plugga till tenta, usch så tradigt. Allt som har med journalistik och skriva att göra gör mig så deppig nu för tiden. Fyra U i rad har satt sina spår.... Vill bara hålla på med något som jag vet att jag är bra på, som t.ex. fotografering. Då känner jag mig inte livrädd för att misslyckas i alla fall. Örk.

Älskade photoshop ♥

Men får väl öppna Word nu i stället, och läsa anteckningar och exempeltenta. Pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0